Zoekwoorden onderzoek

Zoekwoorden onderzoek

Zoekmachines als Google identificeren en rangschikken websites op de toegankelijkheid en structuur van relevante zoekwoorden in unieke webteksten, URL’s en nog vele andere aspecten van uw website of webwinkel. Alle technische en tekstuele onderdelen van uw website moeten populaire en relevante zoekwoorden bevatten om door de zoekmachines ‘gevonden’ te gaan worden en om topposities in Google en andere zoekmachines te gaan realiseren. Het Zoekwoorden Onderzoek van onze SEO Specialist onderzoekt, analyseert en definieert de meest populaire en relevante zoekwoorden, inclusief zoekscore per maand, die relevant zijn voor uw producten of content.

Keyword analyse

Met de resultaten van het Zoekwoorden Onderzoek, ook wel Keyword Analyse genoemd, kunt u de populaire en relevante zoekwoorden gaan of laten verwerken in alle technische en tekstuele onderdelen van uw website of webwinkel. E-Commerce Company beschikt over vele projectreferenties met aansprekende resultaten. Hierin ontwerpen en verwerken wij een complete Zoekwoorden structuur voor eenvoudige of complexe websites, ongeacht het Content Management Systeem. Deze Zoekwoorden structuur wordt in de URL Directory structuur, Pagetitles, Producttitles, Webteksten en andere onderdelen door ons verwerkt en geïmplementeerd. Graag staan wij u verder te woord op ons telefoonnummer 0413 395 460

Zoekwoorden onderzoek voor de juiste zoekwoorden en doelgroep

Het succesvol analyseren en toepassen van de juiste Zoekwoorden voor de juiste Doelgroep is een analytisch en meetbaar proces, waarbij er vele SEO tools op het internet zijn die u een beetje wegwijs kunnen maken. Maar dit is niet voldoende. Het gaat erom dat de Zoekwoorden structuur in uw website of webwinkel in een strikte samenhang en context is doorgevoerd volgens uw unieke functioneel en technisch ontwerp en volgens de richtlijnen van Google en andere zoekmachines.

Zo heeft bijvoorbeeld het toevoegen van concurrerende zoekwoorden alleen zin als er een samenhang is met de reeds aanwezige zoekwoorden in alle technische en tekstuele aspecten van uw website. En Google heeft vaak niet meer dan een handvol strategische zoekwoorden (en variaties daarop) nodig om de context en meerwaarde van uw website en webwinkel te gaan rangschikken in haar zoekresultaten, wat het verschil kan maken in nieuwe klanten winnen of verliezen aan uw concurrentie.