Design for conversion

Design for conversion

Onze Design for Conversion Methodiek betekent Functioneel Ontwerp van uw nieuwe website of webwinkel met continu aandacht voor hoe wij het navigatie- en zoekgedrag van uw bezoekers kunnen voorspellen en inrichten. Dit betekent dat ons Zoekmachine Vriendelijke ontwerp tevens specifiek op de behoefte en intenties van uw doelgroep wordt afgestemd. Wie is uw doelgroep, waar zijn ze naar op zoek en hoe beoordelen ze uw website of webshop. Hoe kunt u bezoekers online verleiden en helpen om tot actie over te gaan zodat uw bezoekers contact met u opnemen per e-mail, contact formulier of telefoon.

Design for conversion | Meten is weten

Gedurende het Design for Conversion ontwerp- en ontwikkelingsproces houden wij continu rekening met het navigatie- en bestelgemak voor uw toekomstige orders en klanten. Onze Conversie Optimalisatie aanpak is gericht op het optimaliseren van bestaande navigatie- en bestelgemak processen voor website- en webwinkel bezoekers. Onze Web Analytics aanpak levert u feitelijke informatie over de sterke en zwakke punten van uw websites, uw bezoekers, bezoekers versus orders, klikpatronen en zoekwoorden. Met als resultaat meer leads, orders en (nieuwe) klanten voor uw organisatie.

Conversie optimalisatie | Online en offline

Het Design for Conversion ontwerp- en ontwikkelproces van uw webwinkel is de belangrijkste fase. Om maximale resultaten met uw webshop bezoekers te blijven behalen is het essentieel om uw Unique Selling Points (USP’s) op het gebied van Prijs, Distributie en Service van uw Online Producten te blijven analyseren en bijstellen. De samenwerking met een gekwalificeerde en bewezen Conversie Optimalisatie Partner is cruciaal om continu het bezoekers- en koopgedrag op uw webshop te blijven analyseren en te optimaliseren voor meer orders, omzet en klanten. Bel ons voor meer informatie op 0413 395 460